شناخت عارفان

شرح و بیان عرفان نظری و مقامات عارفان

شناخت عارفان

شرح و بیان عرفان نظری و مقامات عارفان

  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمان الرحیم 

سلام بر محمد و آل محمد 

سلام بر روح خدا امام خمینی که او هم از آل محمد است . آیت الله جرجانی در کتاب پند های آسمانی فرموده است : ما عارفی کاملی واصلی ولی خدایی افضل و بالاتر از امام خمینی نه دیده ایم و نه می شناسیم البته بعد از امام عصر صلوات الله علیه . مثل حضرت سلیمان ، ملک سلیمان داشت . جن ها و فرشتگان را شهود می کرد . روح القدس که انبیاء را تایید می کند عارفان کامل را هم تایید می کند . هم روح یاور و ناصر انبیاء الهی است . هم روح یاور و ناصر عارفان الهی است . امام خمینی از انبیاء الهی بود یعنی با خبر از عالم ملکوت و جبروت و لاهوت هم چون انبیاء الهی . اما از انبیاء رسمی نبود . کتاب آسمانی که روح خدا از عالم بالا نازل کرد اسم آن وصیت نامه سیاسی الهی شد و اسم آن صحیفه نور بود . آمریکا شیطان یزرگ است . اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود . مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند اسراییل را سیل می برد . عالم محضر خدا است . در محضر خدا معصیت نکنید . کمونیسم به زباله دان تاریخ خواهد رفت . آقای کارتر یک شغل دیگر برای خودت انتخاب کن . مردم به شما رای نخواهند داد . ده ها خبر و نظر دیگر . همه از آیه های صحیفه نور بود که از عالم غیب شهود و نازل می کرد . مانند سلیمان نبی به ملک و فرشته باد فرمان داد تا در طبس طوفان راه بیاندازد و آمریکاییان متجاوز را در هم بشکند . شن های طبس مامور خدا بودند را شهود کرد و بیان نمود . اگر چشم و گوش برزخی و ملکوتی ما بسته باشد . اگر کسی در طول عمر خود یک جن و یا یک ملک ندیده است به فرموده عارفان این آدم کور وکر است و از عالم غیب و مقامات امام خمینی بی خبر است و اسیر در عالم طبع و طبیعت و زندان تن و بدن است . 

از امام خمینی که با اشاره امام زمان صلوات الله علیه ندای حیات معنوی و زندگی انسانی در جهان مادی سر داد موقتا بگذرم .

به نایب دیگر امام زمان علیه صلوات الله بپردازم . برای معرفی این دو نفر نایب خاص در عصر غیبت که افرادی که بی خبر از عالم غیب با چشم و گوش کور و کر هستند شهود نمی کنند که قطب عالم امکان مهدی صاحب زمان (عج) مدیریت جهان هستی و مدیریت روی زمین را دارد و نه آمریکا و یا شیاطین دیگر . 

یک خبراز عالم غیب عرض کنم . آیت الله بهجت فرمود : اسراری از امام خمینی نزد من است که به احدی نخواهم گفت . یکی از آن اسرار این است که حقیر برای شما می گویم : از زمانی امام خمینی در ایران که کشور امام زمان است حکومت تشکیل داد ، دست شیاطین را از به کار بردن بمب اتم ، از عالم غیب توسط ملائکه و جن ها و موکلین که در اختیار داشت ، قطع و کوتاه کرد . یادتان هست آمریکا دو تا از شهر هی ژاپن را حمله اتمی کرد . امام خمینی به آیت الله بهجت سفارش کرد که تو دنبال کار های غیبی مرا بگیر . سه هزار نفر از ملائکه را برای کمک به سید حسن نصر الله فرستاد تا اسراییل از نصر الله شکست بخورد . این کار آیت الله بهجت بود . 

حضرت عارف کامل آیت الله جرجانی در باره مقام معظم رهبری به برخی مریدان و تلامذه خود فرمود : به ایشان مقام فناء هبه شده است . نشنیده اید که آیت الله آملی فرمود : مردم گوش شما به دهان رهبر باشد چون گوش رهبر به دهان امام زمان است . آیت الله بهجت مامور بود با کمک نیروهای غیبی ، حامی رهبر باشد . ایشان را در مقابل شیاطین داخلی و خارجی غلبه بدهد . این همان از اسرار امام خمینی و آیت الله بهجت است . مقام معظم رهبری مورد حمایت جن و ملک و آدمیان است که خداوند پرچم اسلام را در دستان ایشان قرار داده است . خاک بر سر مدعیان ولایت امامان معصوم که ولی فقیه را نایب امام زمان نمی دانند . دشمن امام زمان و مانع ظهور آقا همین مقدس مآب های بی خبر از عالم غیب هستند . یک تعداد آدم های فاسق و فاجر مانع ظهور حق نیستند . بلکه کوته فکران که متحجر هستند و خیال می کنند که دین دار واقعی هستند و بی اعتناء به نایب امام زمان . مخالفین ولایت فقیه مانند خوارج نهروان هستند که به ظاهر خود را سرباز و یار امام زمان می دانند اما در حقیقت با شیطان بزرگ علیه ولایت فقیه همدست هستند و مزدور بی مزد آمریکا و اسراییل . 

با عذر خواهی از شما عزیزان . قصد نداشتم چنین بنویسم . بر قلم من جاری شد خدا خواست . به نظرم الهام رحمانی بود و نه وسوسه شیطانی . بله آخرین مطلب این که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیب نرسد آن وقت است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . 

اما به محضر شما عرض می کنم که موسسه انوار الرضا مرکز نشر کتب و آثار آیت الله جرجانی می باشد . دفتر موسسه در شهر مقدس مشهد که به فرموده رسول خدا (ص) قطعه ای از بهشت است قرار دارد . زیر عکس شهید هاشمی نژاد واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد . حقیر با این شهید عزیز در زندان حکومت آمریکایی اسراییلی پهلوی اسیر بودم . مشهد مقدس / میدان راه آهن / خیابان شهید هاشمی نژاد / روبروی شهید هاشمی نژاد 23 / جنب شهرداری منطقه 3 / موسسه انوار الرضا / 5132235402 / 09151111850 / مدیر موسسه انوار الرضا ، سرهنگ آزاده ، سید اکبر دخانچی ، ویراستار کتب آیت الله جرجانی شاهرودی . 

کتبی که از ایشان چاپ شده است : 1- مقدمه ای بر اخلاق . که متن نامه امام زمان عج به سید ابو الحسن اصفهانی در این کتاب موجود است . 6000 نسخه توسط انتشارات رستگار و با نظارت موسسه انوار الرضا چاپ شده است . 2- کتاب پند های آسمانی که از آسمان نازل شده است از آسمان وجود عارفان نقل شده است . این کتاب 6000 جلد توسط انتشارات شمس نوین و چاپخانه شمس چاپ شده است . آقای حیدری در چاپ شمس از مریدان آیت الله جرجانی است که به توحید ناب که از اسرار امامان معصوم است در اندیشه دست یافته است . 3- کتاب تاج الفضائل امام علی (ع) که هزار حدیث است و از طریق اهل سنت بیشتر نقل شده است . 3000 جلد و هم اکنون نا یاب است و باید چاپ مجدد شود . 4- کتاب زاد السالکین للطلاب و المبلغین در دو جلد به زبان فارسی برای سفر های تبلیغی روحانیون و طلاب مفید است . جلد اول کتاب چاپ شده است و در حال صحافی شدن است در 6000 جلد با بیش از 800 صفحه . و السلام علیکم .

  • ۹۴/۰۴/۱۷
  • سید اکبر دخانچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی